finskaflikkan

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Kattis - 12 december 2012 07:21

Fyyyy så trött jag är nu! 

VARFÖR är man så dum i huvudet och går lägger sig för sent?!?!  


Jaja... idag SKA jag lägga mig tidigt!!! Så de sa! När jag kommer hem ska jag bara avsluta tvätten, äta och duscha. 

Sen sussa.   


Har börjat få lite konstiga symptom.. Som jag förut viftat bort med att de är ångesten.. Bara de att de kommit tillbaka nu och kraftfullare.. Min höger hand, fot domnar bort.. I höger hand är jag redan opererad för karpaltunnel och ssk/läk har sagt att man inte kan få det igen?! 

Min höger sida av skalpen och nacken är bortdomnad??? Och Höger hand "rycker" av sig själv.... tumme och pekfinger alltså rör av sig själva... Konstigt.. Och det är speciellt på morgonen och kvällen.. 


Kroppen är bra konstig och underlig ibland.   


Nä nu lär jag dra te jobbet... Ha de gött.   



Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards