finskaflikkan

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Kattis - 25 december 2012 08:53

Min kameramobil är trasig och med andra ord kan inga bilder fixas. 

Samsung galxy s2 har nämligen fått sig ett bad..      


För övrigt har julen varit bra, lugn och skön med en något överexalterad, överlycklig Colin. Jag har stått i köket för de mesta och fixat med maten som vanligt smakade alldeles gudomligt.   


Nu är jag dessutom inte blond längre, utan svarthårig!   Och de känns bra igen att vara det! Passar mig mycket, mycket bättre! 


Dessutom Har jag fått en fin järngryta i julklapp ( så jag kunde göra min favoriträtt, karelsk köttgryta till julafton) mmmmmm..   Och så fick jag en smörgåsgrill som jag också önskade mig!   

Och så köpte jag faktiskt en julklapp till mig själv, Ferrero Rocher låda för lite över 100spänn... ÄLSKAR den chokladen! *hihi* 


Colin fick massa böcker, spel, mobil (leksaks)!!!, hundra olika bilar som vissa låter som faaan... Pussel, godis m.m.   


Nu lär jag göra mig iordning snart för att dra till jobbet. 

Ha det gott alla och en god fortsättning!   


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards