finskaflikkan

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Kattis - 23 december 2012 10:20

Herregud... Massor att göra idag!!!!!!!!!!!!!! 


Ska göra kålrotslådor, griljera skinkan, rulla köttbullar och steka dom. 

Baka julstjärnor, köpa julklapp till Håkan, färga håret, bygga pepparkakshus...   


GAAAAHHHH... såååååå mkt att göra!   

Men får skylla mig själv efts jag väntat så länge med vissa saker!   


Håkan ska slå in resten av paketen till liten fis, kl.19.30 blir de uppesittarkväll med bingo.   

Och julmust och glögg. Mums. 


Jag har fått en julklapp av älskling oxå. En fin LITEN akvarie med neontetror, albinomal, rödnos? (men jag kallar dom för rödluva)   

Och så en JÄTTEfin blå kampfisk som Colin fick välja ut igår... Akvariet är på 60liter. Perfekt liten!!   


Nä nu lär jag sätta igång så jag hinner med allt. 


Tjingeling

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards