finskaflikkan

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Kattis - 1 april 2013 15:16

Jobbat som ett arsel... 41timmar storhelg! 56 helg, 10vardagkväll och så dagtid. Sammanlagt iaf drygt 160timmar.. Blir trevligt till nästa löning!   

Perfekt tills soffan kmr och städningen börjar. hihi... Har nämligen bokat storstädning av hemmet 1gång i månaden för en mkt liten peng. Så glad och nöjd!   

Har kommit typ halvvägs med Colins rum. Visste inte att de va SÅÅÅ tråkigt att slipa, spackla och måla och greja och TUNGT! Fyfan... Hur som helst så e hans rum helt klart imorn. 

Idag ska jag spackla och spraya köket så jag kan slipa och grundmåla där imorn. 

Har ju köpt och beställt väggorden från balorina nu! Så kmr till veckan! Hoppas jag iaf. Jei! 

Dessutom kmr hela Twilight boxen hem och den nya sex and the city boxen med massa extra material! Jaaaa...   

Jaja... Ska dessutom leta nya kökskåphandtag eller knoppar. Inte bestämt mig än vilket utav dom. 

Blir iaf svarta då hela köket är vitt, väggordet svart, Svart barbord med svarta barstolar och så vita luckor med svarta handtag (nu e handtagen vita). Kmr dessutom köpa ny micro, kaffebryggare och sånt i svart. 

Så kmr va svart/vitt. hehe.   

Men de lär ju dröja nga månader innan HELA köket e klart. 


Nä nu ska jag börja arbeta här hemma så man blir klar nångång. 


Hoppas ni haft en fin påsk. 




Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards