finskaflikkan

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Kattis - 2 april 2013 16:37




(finn ETT fel) :-) 




Underbara partiga låtar mig. :-) 



Av Kattis - 2 april 2013 14:12

Lite updates om min pappa nu da... 

Jo med tanke på omständigeheterna mår han hyfsat bra. 

Tyvärr har han fått vatten i lungorna och syresätter sig ganska dåligt...   

Har dessutom nu fått feber...   

Så i eftermiddag ska han på röntgen för att kolla upp lungorna, kan bli dränage så vätskan kan komma ut... Usch! 

Dessutom har vi inte fått veta än om de är god eller elakartad cancer... Så man går som på nålar än.   


Dessutom känner inte jag mig hundra... Vakna under natten av att jag va sjöblöt(nåja nästan iaf) i sängen, svettats som en gris... mardrömmar? sjuk? vem vet... Har iaf fruktansvärt ont i kroppen och t.om hårbotten!!! ömmar så in i... Känner mig allmänt krass... Så är inte på topp just nu... Men de va väl bara en tidsfråga då flera på jobbet mitt gått och snorat... 

Colin är hes och snorig... HOPPAS och håll era tassar att han hunnit bli frisk till den 12april då han ska opereras! Vi blir inlagda i minst 3dgr! Dom ska nämligen kolla EEG, syresättningen under natten osv för att kolla epilepsiverksamheten i hjärnan men även oxå hans andningsuppehåll.. Som kan vara farligt.. i längden.. Känns skönt att få de kollat! Men är SÅ nojjig! 


Jaja... Inte världens trevligaste inlägg direkt... Men men.. livet är ju faktiskt INTE en dans på rosor.. 


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards