finskaflikkan

Alla inlägg under februari 2014

Av Kattis - 16 februari 2014 18:31

Har lagat världens godaste mat idag!
Jasminris, currysås och ugnstekt kyckling! Va så gott så jag ville grina. :-)

Varit en lugn helg. Film, godis, popcorn och saft.

Nästa Vecka har man återigen massor med att göra. Säkert 10-15 samtal utan att ljuga de minsta! :-o
C som ska lämnas/hämtas på dagis.
(som btw varit sjuk sen i onsdags) men är mkt bättre nu! :-)
Tider att passa till olika möten.
Men de datumet jag längtar mest till just nu är 24/2 :-)

Då börjar jag på ett nytt kapitel i mitt liv! Ska bli spännande!!!

Av Kattis - 16 februari 2014 18:25

5 bästa sakerna jag vunnit.

1. Smycken.
2. Pengar.
3. Leksak till sonen.
4. Kläder till sonen.
5. Underkläder till H. Haha :-p

Inte tävlat supermkt precis så...

Av Kattis - 16 februari 2014 18:23

Om man bara är med för att vinna äran är de nån mening att va med?
Ja alltså varför inte? Varför får man inte Känna sig stolt, glad och lycklig för att man vunnit. Kan bara tänka mig hur de Känns. Men alla känner väl Olika som med allt annat. :-)

Länka till en tävling som jag tävlar i nu.
Jag tävlar.inte just nu så de går inte.

Hiss och diss tävlingar.

Hiss är.ju självklart vinster.

Diss när man inte vinner.

Men tävlar man inte så vinner man inte heller.

Av Kattis - 12 februari 2014 11:08

Efts jag inte tävlar så.ofta så finns de ju inteså många att välja på.
Men de sämsta jag vunnit är en tråkig skitfilm. Hade tävlat på en julkalender på knorr med ett recept på världens godaste fisksoppa och vann då en beck film eller va de va. Haha :-)

Av Kattis - 11 februari 2014 13:42

Åh jag e så jävla glad just nu att jag skulle kunna ta ett ärevarv runt huset naken, skrikandes halleluja :-)
Fast jag gör.de i tanken bara ;-)
Strax hämta hem lille C och bara va. :-D

Dagen till ära så drar vi ett skämt också.

Av Kattis - 11 februari 2014 08:56

Nåt positivt har hänt nu iaf! :-)
Jag ska få gå intro i nästa vecka för nattjobb :-D jeeeiiiiiii
Och H fick tid för en intervju nu på onsdag. Håller tummarna såååååå hårt att han får ett jobb för förtjänar någon ett jobb så är de definitivt H som gör de med råge!!!! :-)
Ska bli spännande att få höra hur de gått sen.
Och så får jag veta imorn eller senast torsdag när jag ska få göra intron :-)
Känns spännande :-)
Så äntligen har man fått lite goda nyheter i detta hushållet. Och vad gäller socialen och den där handläggaren så hoppas jag karma biter i personens arsel 100ggr om. :-)

Hoppas ni får.en fortsatt fin dag

Av Kattis - 11 februari 2014 07:54

Vad tävlar jag helst om?
Oftast goodiebags om de är via bloggar.
Annars resor, presentkort och sånt.
Ibland kan de bli kläder eller leksaker. :-)
Typ

Av Kattis - 10 februari 2014 10:27

Har jag varit med i någon tävling som visats på tv?


Och nej de har jag inte.   

Så långt blev de här inlägget   

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards