finskaflikkan

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Kattis - 2 januari 2015 15:35

Är gravid i Vecka14
Såklart jätteglad men har en sjuk oro över allt. Redan varit på 4ul och ska på en 5e nu på onsdag. Och bara om ca 5v är de dags för rul. Helt sjukt 5!!!!! Veckor :-)
Hur som helst, har en babydoppler som jag lyssnar med en gång dag och får höra både hjärtljud och rörelser. :-) är en trygghet för mig. ?
Även känt rörelser sen ca. 1 vecka tillbaka och illamående och Sånt börjar sakteliga minska. Äntligen :-)

Mina cravings har varit och är: bakpotatis med tonfiskröra, Karins lasagne sen veckor tillbaka, tomatsallad , Saltgurka, rågkuse med smörgåsgurka och pepparsalami, varma mackor och Valios yoghurt mango/vanilj och citron .
Nåt jag inte kunnat äta på flera veckor nu är kött. Pepparsalami går bra dock. Men allt annat nej... Så blir en del kyckling och tonfisk...
Nu vart jag Dock sugen på ostbågar så Ska be H köpa med sig De hem.

Bild på vårt fina underverk i v.13 <3
Måtte du överleva och stanna kvar hos oss i resten av våra liv. Lilla S eller V. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards