finskaflikkan

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Kattis - 16 januari 2015 19:24

Fy va tiden går långsamt när man väntar på nåt trevligt! :-)
Längtar så mkt efter sommaren och en levande, frisk bebis så de inte är klokt.

Fått positiva besked Iaf och de är att jag är sjukskriven heltid fram till 30/6 och går allt bra med graviditeten så kmr jag troligen få ta fp dom sista dagarna då hen räknas komma början på juli :-)
Handläggaren jag har på fk är helt underbar! Och så förstående. Borde finnas fler som hon just där! :-)

Va på min första samtal med kurator idag gällande min sjuuuuuuukligt jobbiga oro. Och de känns superbra. Kom bra överensed henne och fick en bra känsla av henne.
Vill gå regelbundna samtal och få knep att bearbeta oron så jag förhoppningsvis kan undvika depression nu under graviditeten men även förlossningsdepression när bebis fötts.

Mkt på G nu Iaf.
Och förutom smärta i bäcken, höger lår, trötthet och kvällsillamående mår jag ändå hyfsat. :-)

Trevlig helg

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards