finskaflikkan

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Kattis - 27 januari 2015 09:24

Närmare bestämt 17. :-)
Känns helt okej de här.
Kan fortfarande känna att de är overkligt och så men har börjat slappna av lite nu ändå.
T.ex Så lyssnade jag bara (!!!) 2ggr med dopplern på hela veckan, förra veckan . :-)
Från att ha gjort de nästan varje dag annars.

Känner den lilla nästan varje dag.
Är fortfarande öm så inihelvete i brösten.
Mer ont i bäcken/höften.
Börjat känna av svag huvudvärk då och då.
Törstigare.
Tröttare och mer kissnödigare än vanligt. :-)

Inte sugen på nå speciell mat. Mer dryck gärna apelsin, mandarin, äpple juice från bravo. Nam!!!
Eller Sprite :-)
Men de får jag vara restriktiv med iom maten och så.

Nä får avsluta här. Väntar på samtal från Vc om jag ska ta vaccin eller ej...
 


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards