finskaflikkan

Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Kattis - 23 januari 2015 14:06

Var igår på gyn och fick se lilla bebis en snabbis :-D hen mådde så bra och låg och vinkade med sina små miniarmar :-)
Börjat smått med att liberal lchf kost, minskat drastiskt på kolhydraterna och ökat lite mer på fettet då jag gått upp 3kg sen jag plussade. Jag vill inte gå upp alls eller så väldigt lite som möjligt. Så därför har jag valt att göra såhär och de funkar fint. :-) bara på 3dgr gått ner 2kg av dom 3 jag gått upp. Hihihi :-D

Varit ute på promenad igår på 30 min och idag 1timme och de gör så ont i lederna nu så de inte är klokt. Ser ut som en 95åring med kupad rygg :-( skakar i armar och händer.
Får nog korta ner tiden från 1timme till 20-30 min max. :-)

Annars mår Jag bra ändå och bebis har gett sig tillkänna idag 2ggr. :-)

Till middag idag blir de tomatbaserad köttgryta med svamp, lök och vitlök. Mums. Till det blir de kokta haricote verts (stavning?) till kvällen om jag blir hungrig/sugen tänker jag unna mig hemgjord dipp med grönsaksstavar :-D

Hoppas ni får en fin helg.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards