finskaflikkan

Alla inlägg under april 2016

Av Kattis - 15 april 2016 07:02

Kl.09 är de intervju dags.. Lite nervös allt.. 8:30 hämtar taxi mig iaf och kör dit. Skönt. Hinner ta kaffe i lugn och ro. Kl.11 kmr S och T förbi hit till J och vi ska laga lunch ihop, pasta carbonara :-D och så kl.14 hämtar taxin oss från J och kör oss mot centralen där tåget tar oss till Boden kl.15:59 :-D :-(
Ska bli så skönt att komma hem samtidigt som det känns helt jävla hemskt att lämna min fina fina familj i sthlm. <3
Ska göra allt jag kan för att få jobbet iaf så vi kan komma tillbaka!!
Utan min familj skulle jag gå under och då menar jag inte bara mina barn och man utan ALLA i sthlm <3 J, S, N, S, T, Pappa, V, pch många fler :-)

Kusinerna bus, Colin, Sami&Niko <3

Av Kattis - 14 april 2016 18:19

Det va så fint. Hela begravningen :'( och fy så jobbigt. Men samtidigt skönt att han fått sin sista vila nu. Vackra fina William <3

Dom kommer föralltid att ha varandra. Aldrig behöva va ensamma. <3 Våra finaste änglar, Nicole och William. <3

Av Kattis - 14 april 2016 03:05

Somnade runt 18:30-19 vid nattning av lillan <3 då är man trött. Eller så har jag bara blivit gammal... :-/
Jaja.. Nu har jag svårt att somna om hur som helst... Visserligen så är de ju begravning idag också.. Så nog har en nerverna utanpå kroppen :-(
Och oj vad skönt de är att veta att vi ska hem på fredag..
Varit i sthlm över 2 nu.. Och det känns!!

I tisdags va en sjukt jobbig dag :-( Fick ta farväl av min systerson. Och när jag kom in i avskedsrummet där han låg i den där lilla kistan :'( bröt ihop totalt. Fina fina William :'( Varför skulle du dö?!

Livet är sjukt orättvist så de finns inte!!

Av Kattis - 11 april 2016 19:00

Idag har jag städat ur syrra S lägh. Gjort en hel jäkla del skolarbete i både samhällskunskap och engelska 6.. :-o Är helt slut i skallen. Men men.. Imorgon blir en jobbig förmiddag. Eftermiddag kmr jag sova med satu och Tony och Colin i deras lägh för att dom inte ville sova själva där första natten <3
På onsdag kl.11 ska jag på arbetsintervju i Nynäshamn. Kl.13-16 har jag och J tvättis.. Och så ska hon och jag göra minnesbok/häfte också. Och på torsdag är de begravning och jordsättningen :-( kommer va en jobbig jobbig jobbig dag... Hua. På fredag åker vi hem mot Boden.. Känns också jobbigt att lämna familjen här.. Speciellt syster S :-/
Men måste hem. C har ju skola och jag med. Tur jag valde distans iaf!!
Usch en jobbig och fullspäckad vecka Mao.. Blä!

Av Kattis - 11 april 2016 08:03

Nyttig kvargbröd med tonfiskröra på keso, rödlök, s&p :-) Så förbannat gott alltså! Och mättande så in i helskotta!!! Lite ruccola på gjorde susen mä :-)

Av Kattis - 10 april 2016 17:48

Mina fina älsklingar :-) <3
Åååh vad jag älskar er 2 så mkt! Ni 2 är de absolut Finaste och bästaste jag gjort. Stolt över att få vara er mamma <3

Av Kattis - 9 april 2016 09:17

Nu sitter jag och sonen i taxin på väg till min pappa. Där s och T är än. <3
Ska vara där i nån timme och umgås innan jag sen måste tillbaka för att tvätta. Tvättstuga 16-19 idag. Ska även städa hos S idag. :-) dammsuga osv.

Köpte ett smycke från guldfynd, delbart hjärta där det på ena halvan står mor <3 far som jag ska få äran att sätta på William på tisdag kl.10 <3
Och den andra halvan står det William <3 som Satu och Tony får. <3
Då vet dom att andra halvan kommer deras ängel för alltid att ha på sig :') <3


Av Kattis - 8 april 2016 13:43

På tisdag kl.10 ska jag få ta farväl av fina William :'( Mosters lilla älskling. Varför skulle du dö? Varför dör småbarn?! Nej usch. Ingen rättvisa alls i det här. Blir så ledsen. Gör ont ända in i själen. Får aldrig mer höra han knorra som han gjorde kvällen innan han dog. :'( fina Wille <3
Du är oerhört saknad lille vän.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards