finskaflikkan

Alla inlägg den 2 juni 2016

Av Kattis - 2 juni 2016 19:37

Idag var första arbetsdagen solo. :-D Och första typ 2 timmarna kändes lite tafatt men efter ronden med läkare och ssk så flöt allt på skitbra och allt gick i ett :-D
Ocj det va såååååååååå kul :-D <3
Älskar mitt jobb. Älskar att hjälpa människor som har ont och/eller mår dåligt på nåt vis. Dessutom på sjukhus så är de helt annat än på ett äldreboende :-)
Så glad!!! Att det här är MITT jobb :-D ?
Mitt mitt mitt mitt :-)

Av Kattis - 2 juni 2016 05:56

Flygresan med fian gick ju hur fint som helst :-) vid start så va hon lite kinkig pga hunger så mata henne och efteråt somnade hon som en klocka :-) sov hela vägen till sthlm tills vi landat. Fick väcka henne då jag skulle ta på mig bärselen. En kille som satt bredvid hjälpte mig att hålla Mira medans jag tog på mig den. :-D
Runt 14:45 var vi framme i Nynäshamn :-)
Hann gå på mötet i Kommun visserligen försenad men vi hann göra det vi skulle göra :-)
Mötte upp J i Nynäshamn, fick ringa efter en ambulans åt en man som fallit. Fattar inte hur folk bara gick förbi han och sket i han totalt :-(
Men jag ringde 112 och hon fick åka in. <3

Skaffat en bv via ett barnvaktsföretag. Imorgon blir hennes första dag. Så får vi se hur det går och de känns :-)
Är för bara nån dag.. :-)

Nej nu lär jag göra mig klar. Idag är min första arbetsdag, riktiga arbetsdag... :-o
*scarymovie* ;-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards