finskaflikkan

Alla inlägg den 13 juni 2016

Av Kattis - 13 juni 2016 22:28

Hela dagen har varit dålig. Började med att jag försov mig nästan. Ställt väckarklockan 04:30, men vaknar tack och lov av att Mira är hungrig 05:20 :-) Så går upp och gör välling till henne och gör sen iordning mig.
Kl.6 kom barnvakten och 10 över 6 gick jag.
Kommer till jobbet och känner att nu är allt bra.
Vi sätter igång med morgonarbetet på avdelningen och när kl närmar sig 10:30 får jag en obehagskänsla i kroppen.. Och tack vare de även lite ångest.. :-(
Saknar Mira och är orolig för henne. Mkt pga att bv är så ung.
Så pratar med chefen om detta och jag får faktiskt gå hem tidigare så länge morgonarbetet var klart. Och det va de ju. Och hon var så förstående <3
Allt kmr bli så mkt bättre oxh jag slipper denna ständiga oro och ängslan över Mira och larm m.m När Håkan och Colin kmr nästa vecka. <3
Så slutade 12:30 istället för 14:30.
Och de va nog tur. För ca 1 timme senare när jag kommit hem så vart Mira pangbom sjuk. Snuvig, snorig, ögonen röda och svullna och rinnande :-(
Ingen feber riktigt än dock lite lätt förhöjt.. 38,0
Nu när hon sover för natten så hör man va snorigt och slemmigt det är :-(
Och oron över hennes överlevnad kom som ett brev på posten.. Inte kunnat äta på hela dagen knappt..
Tack och lov för min syster J som har en hjärna och som tänker logiskt! Som får mina oroliga, jobbiga tankar på rätt bana igen. <3
Är de värre med henne imorgon (börjar med skällande hosta som påminner om krupp) så ringer jag Vc på morgonen!!!

Har själv tid dit imorgon kl.10:30 Får hoppas en får en bra läkare som förstår sig på mig och min bakgrund och sjukdomar.

Nej. Usch. En riktigt jobbig dag idag. Som kantats av ständig oro, magvärk, huvudvärk, ångest och längtan av resten av min fina familj <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards