finskaflikkan

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Kattis - 27 juni 2016 23:36

På min pappa hände på midsommardagen :-(
Varit hemska dgr.. Där man varit på förhör.. Varit orolig till tusen.. Och återigen mått dåligt.. Mår så dåligt nu så de är sjukt.
Som tur är mår min pappa bra med tanke på hur nära döden han va!!! Hade GM bara skärt 4mm till så hade pappas halspulsåder gått sönder och pappa hade dött på plats i sitt hem :-(
Som TUR ÄR hände de inte. Min pappa får äntligen komma hem imorgon om inget tillstöter <3
Och jag får återigen sjuka mig på jobbet. Men denna gång pga detta.
Alltså va fan har min familj gjort som får stå ut med så mkt elände?! Jag fattar inte... :'(
Nej usch.. Blir och snoosa bredvid Mira nu och lukta på henne. <3

Iaf nåt som är positivt och kul är att idag äntligen kunde jag köpa min dotter en helt ny fin sittvagn! En hederlig emmaljunga scooter 4s från 2016 i färgen Pink/black :-)
Så nöjd :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards