finskaflikkan

Alla inlägg den 3 april 2017

Av Kattis - 3 april 2017 08:06

Läs vidare på eget bevåg!


Fy satan så dåligt jag mått :-( haft magsjuka en andra gång inom en månad. Vart smittad från jobbet då nästan alla patienter låg i magsjuka. Så vi utförde kohortvård som man ska.. men Jag och typ 5-6 till blev magsjuka... usch!!!!
Inte varit så här dålig på jätte länge...
Började i lördags kväll runt 23.. magkramper, sen lös i magen och kraftig illamående... på söndag morgon fick jag min första kräkning.. även fast de bara va lite kväljningar.. då jag ej kan spy pga magop.
Fick 39,5 grader feber igårkväll också.. Fy satan så dålig jag va!!! Utan att skoja så sov jag en 15-18timmar sen lördag natt 02:00.. med ungefär 2-3timmars intervaller... vaken i 2timmar sova 2-3timmar osv.. usch!!!
Idag mår jag iaf något bättre. Men har fortfarande feber. 38,1
Iaf lyckats få i mig en ljus smörgås och lite fil. Och de har gått bra.

När orken befinner sig kommer jag städa ur lägenheten med såpa! Så jag får bort all skit! Tvätta sängkläder och annat också..

Bara hoppas de går åt rätt håll nu!
Orkar inte va mer sjuk!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards