finskaflikkan

Alla inlägg den 9 april 2017

Av Kattis - 9 april 2017 11:21

Min underbara dotter <3 älskade Mira. Så vacker, söt, snäll, omtänksam, glad, klok, vild liten batting som är så modig och helt fantastisk. :-)
Varit så duktig på sjukhuset när dom tagit prover, blodprover satt infart m.m Varit så lugn så man inte kan tro sina ögon. Genomfantastisk <3

Vi är iaf på väg hem nu. Hon har vätskats upp med dropp igen. Hon äter och dricker knappt nånting alls men försöker iaf. Lyckats få i henne ca knappa 0,5dl jordgubbssaft, 125gram havregurt med vanilj/blåbär smak. Och så 1/4del port havregröt med fruktpure. Så är väl ändå ok..

Blodproverna som tagits va alla dom normala. Hon är frisk förutom calicin som va positiv då.. men annars frisk <3

Ska köpa hem saft, juice och sånt och hoppas hon dricker nåt av det jag köper.

Lilla vän.
Vad jag varit och är än så orolig för dig..
Bli frisk nu och ät och drick som du brukar med stor aptit och glädje. Älskade onge <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards