finskaflikkan

Alla inlägg den 4 april 2017

Av Kattis - 4 april 2017 21:15

Nu är H sjuk också. Och jag måste vabba för mira. Hon är inte helt bra än och är jätte lös i msgen. Vara fått i henne lite blåbärssoppa och mer vätskeersättning samt saft. Bara hoppas hon börjar få matlusten tillbaka <3 hon är redan lite liten och behöver inte gå ner ett endaste gram!!
Hoppas av hela mitt hjärta att Colin slipper detta <3

Av Kattis - 4 april 2017 09:23

Igår värt Mira sjuk i magsjuka för första gången nånsin. <3
Fy så ledsen hon var, stackaren. :-( gör så ont i mammahjärtat när man ser hur hon lider av sina kramper i magen och hemska kaskadspyor. Ett tag där fick jag lite smått panik för hon spydde 2 ggr irad ganska mkt, med knappt nån mellanrum för att hinna andas.. hon kippade efter luft och jag försökte så gott jag kunde hålla mig lugn och hjälpa henne.. sen kunde hon andas igen som vanligt efter andra kräkningen <3 min lilla mini älskling <3
va ganska intensivt mellan 16-21 sen började hon pigga på sig lite tack vare vätskeersättning. Somnade runt 22 i min famn och har sovit hela natten <3 tack o lov. Älskade unge.
Bara hoppas att Colin slipper bli magsjuk :-(
Usch!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards