finskaflikkan

Alla inlägg under december 2012

Av Kattis - 3 december 2012 23:29

Har jobbat i 4 dagar nu irad. Dessutom vart till lägenheten och ordnat, hämtat möbler, burit dom, handlar på second hand och fått,MASSOR av underbara människor! :)
En dag till med jobb imorn. Sen ledig i 2 dagar. Men då ska jag hålla på i lägenheten, bädda sängar. Hänga upp gardiner, tömma kartongerna, diska, diska, diska... på onsdag har jag tvättis från 7-13 sen efter de ska jag storhandla mat med trollet. :):))
En tjej jag lärt känna lite! Hur go som helst. :))
På torsdag kommer ÄNTLIGEN Håkan och Colin hem hit till mig! :D gud så jag längtar!
fredag, lördag och söndag jobbar jag igen. Men då känns de lite bättre efts min finaste familj är här.
Ska pussa ihjäl Colin! <3<3<3
Nu måste jag sova så jag orkar jobba imorn och sen fortsätta i lägenheten.

Ha de gott! :)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards