finskaflikkan

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Kattis - 14 oktober 2013 17:35

Usch. Mår ingen vidare..
Är så less på att inget ska gå som en önskar och vill. Vi vill ha ett barn till, ett LEVANDE barn till!!!
Men.de ska va så förbannat svårt för min jävla skitkropp att behålla en graviditet så man bara vill kräkas av ilska, ren jävla skär ilska... :-(
Dessutom börjar jag komma in i nån slags depression.. Kan vara mörkret som är en del utav det.. Men också allt som händer och sker.. Inte bara mina mf.. Min kropp som gör ont.. Fått ringa Vc för mina höfter gör så. Förbannat ont, känns som de skaver och de knakar och låter.. Går jag för långt börjar jag halta värre än en pirat i träben..
Min läkare skicka mail till min reumatolog, så väntar på.samtal därifrån och hoppas på att få hjälp nu. Funkar inte va sjukskriven hela jäkla tiden.. Är ju inte så attraktivt i arbetsgivarens ögon.. Och blir de medicin behandling blir de ju metotrexat...
Bara hoppas hon ringer snart...
Ledsen över att pappa är så sjuk så sjuk.. V som bor på sjukhuset nu. Och jag kan inget göra..
Känner mig bara så uppgiven och trött. Ledsen. Matt. Känner orättvisa.. Vill bara skrika och fly..
Ja... Livet är verkligen inte lätt. Inte för mig, inte för Håkan. Inte för Colin.

Att man dessutom ska behöva genomgå en fertilitetsutredning känns ju inte så kul.. Vad mer ska man behöva genomgå?

Nä ingen bra dag idag alls. Känns bara nattsvart allt just nu!!!!!! :'(

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards