finskaflikkan

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Kattis - 23 oktober 2013 20:12

Ikväll har man en sån där jobbig kväll igen. Jag saknar en familjemedlem, en dotter, min finaste Nicole. Som bara blev 2månader..
Helt ofattbart att jag har två barn men bara ett som lever. Den andra ligger under jorden... Man har ofta hemska tankar om just det, hur de är där nere i den mörka kalla jorden... :-( min lilla bebis.
Fryser hon? Har hon ont? Hon kanske inte finns kvar där ens? Ja, Inga roliga tankar.. Förbannat har man dom ofta, ofta.

Lilla lilla Nicole, pumpaboo. Vad jag saknar dig massor. Älskar dig och hoppas såååååååååå innerligt att du har det bra vart du än är. Mitt hjärta. <3

Av Kattis - 23 oktober 2013 12:10

Nu har jag ändrat lite i utseendet. Duger sålänge.   


Ledig idag från jobb! Fått bli representant på min sons dagis för verksamhetsrådet! Känns skönt att kunna vara med och påverka/ge idéer under hans sista år där.

Och kanske underlätta för andra föräldrar på något sätt med barn som har diagnoser. i framtiden kanske?!


Jaja.. tiden får utvisa det iaf.   


Nu ska jag fortdätta slappa och läsa ikapp nga bloggar man följer.


Ha de gott folks!


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards