finskaflikkan

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Kattis - 30 oktober 2013 16:51

Hade en jättebra dag på jobbet.
Och så på slutet av passet får jag veta att jag får fortsatt schema Tom. Nu på söndag. Sen är de en inkonverterad person som tar över det schemat jag fått gå på fram tills nu.
Garanterar att de beror på mina 3 sjukveckor jag hade nu sist.
Ja visst ja... De är ju mitt eget fel att jag fick influensan, att jag har onda leder. Att jag blödde som en stucken gris vid senaste missfallet.
För jag har ju beställt skiten... Hoppats på att få bli sjuk... *ironi*

Är inte på de bästa humöret direkt.
Är smått irriterad över andra saker också. Så dagen slutade inte så bra... Suck..

Jag söker fasta tjänster så fort jag ser ett i bodens kommun där flera funnits på stället jag vikkar på... Men får alltid ALLTID svaret att en ordinarie fick tjänsten. (senast idag).

Och när jag ringde Bemanningen sen för att säga att jag får bli timmis nu igen from måndag så.säger hon helt plötsligt mitt i konversationen att ju jag har varit borta lite mkt nu sista veckorna...
Ja? Jag hade ju flunssan! Vad ska jag göra? Jobba med 39grader feber och hosta och snora på alla? Medans man är halvt om halvt en zombie... Och än värre ledvärk iom febern...
Så fråga jag om jag kunde få göra nå fler intron på.flera ställen så man har.ännu större chans att klara sig med timmar så skriver en person, blev kopplad till en annan, som inte vet jag vad heter ens en notis om att jag vill ha intro på.dessa andra boenderna... Den.personen visste inte ens vad jag hette... Hur i helskotta kunde man skriva en notis då?

Är gråtfärdig... :'(

Piss skitsfan...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards