finskaflikkan

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Kattis - 15 oktober 2013 16:00

Vilken jävla skitdag idag med!

Satt och grät på bussen på väg till Sunderby sjukhus.

Grät i väntrummet på kvinnokliniken.

Skakade och grät inne hos doktorn som jag inte vet riktigt om jag gillade.

Doktorn skrattade på dom mest konstigaste ställena vid våra konversationer.

Kmr även träffa kurator nu ganska ofta på sunderbyn då jag är så påverkad av detta... Vilket ju inte är konstigt. Men skönt att prata av sig faktiskt!


Iaf så är en missfallsutredning på gång nu. Man kollade mina äggstockar och livmoder och de man såg va bra. Inga konstigheter.

Nästa grej blir en sk. HSS nånting?! Man spolar livmoder och äggledare. Vilket blir om ca.1månad

Sen efter det har jag inte den blekaste.


Men är rödsvullen och rödgråten och ser ut som jag ramlat huvudstupa fram i falu rödfärg som jag är allergisk mot eller nåt...

Ser rent ut sagt för jävlig ut.

Är ledsen, så jävla ledsen över att vi kanske kmr ha de supersvårt att få ett till barn.

Tänk om vill aldrig får ett till?!

Vad gör man då?

Vi kmr ju inte få adoptera precis.

Har liksom insett att man har svårt att få barn... Att de som va så självklart, faktiskt inte är det.

Och  kom inte säg att vi ska vara tacksamma över att vi har Colin och Nicole. För det både VET vi och vi ÄR det!

MEN vi vill ha ett till LEVANDE barn som stannar här hos oss med mig, Håkan och Colin!

Så att vi 3 blir 4 fysiskt!


Trodde inte att detta påverkade mig så mycket. Men insåg igårkväll att det är ju det jag vill, det vi vill tillsammans. Att ha ett till barn.


Usch... Att de inte räcker me all elände?!

Vad är nästa grej nu liksom?! Ja antgligen att vi inte kmr få ett endaste barn till.

Det har fanskapet till Han däruppe sett till tydligen.


Som sagt.  SKitdag idag med.


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards