finskaflikkan

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Kattis - 22 november 2015 20:33

Blir ingen vego middag idag heller.
Det beror på att jag först va till jouren kl.13 och lämna ekg då jag haft så mkt oregelbundna hjärtslag.
Och man såg en förändring och läkaren ville jag skulle till akuten så fort som möjligt.
Så vi gick hem snabbt för att hämta laddare, medicin ocj annat som är bra att ha hemma och sen for jag mot sunderbyn.
Ekg visade samma sak där, så hjärtprover tas, dom va tack och lov!!!! normala. :-)
Men förändringen fanns ju där i förmaken som dom inte kan svara på riktigt va de beror på..
Så kmr få brev hem med tider till ultraljud för hjärtat, ett arbets-ekg och holter-ekg.

Nu är jag äntligen hemma och har kramat mina små extra mycket
<3 kramat min älskade man <3
Är vid såna här tillfällen man känner sig liten. Oerhört liten.. Hua.. Men men skönt att det är över för nu.

Middagen blir en annan dag till veckan.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards