finskaflikkan

Alla inlägg den 23 november 2015

Av Kattis - 23 november 2015 17:04

Vart en promenad till
Men de pga att vi hade en tid för familjefotografering idag. :-D

Till lunch idag gjorde jag en smoothie på ca 2dl kvarg från lindvalls, 1banan, 15g cashewnötter naturell och lite alpro soya vanilj och mixa slätt. :-)
Vart smaskens!!

Till middag blir de massa morotssoppa och mörk go bröd till :-D ska bli mums mums ?

Fick dessutom ett roligt brev från min doktor idag. Tog ju blodprover i förra veckan på kolesterol för att kolla hur det ser ut i kroppen och jag kunde ju inte bli gladare för brevet jag fick idag!!!!! :-D Ville ha koll då jag ska ta nya prover den 10/1 och kolla om jag lyckats förbättra dom. :-)
Men är så nöjd med svaren så de gör inget om de inte händer nåt så länge de inte ökar massa bara. :-p

Åh idag är jag bara sådär galet lycklig, känns som jag har massa energi i kroppen och skulle kunna springa maratonloppet typ.. Hehe ;-)
Men nu ska vi inte överdriva iaf..

Nu kokar soppan iaf och jag ska vila en stund innan de blir Dags för mat. :-)

Tjingeling

Av Kattis - 23 november 2015 12:01

avklarad idag också. :-)
Kändes riktigt skönt faktiskt i -12 grader.
Friskt och härligt.
Strax ska jag göra en smoothie. Blir på kvarg, banan, cashewnötter naturell och om de blir för tjockt har jag i lite alpro soya vanilj :-) Gött mos!

Av Kattis - 23 november 2015 09:13

Veckan som gått har varit helt okej matmässigt och träningsmässigt :-)
Har gått ner i vikt till 117,2kg nu.
Och totalt i omkrets på hela kroppen förlorat 18,5cm!!!!!!!!
Hur sjukt bra är inte jag liksom! :-D
Heja mig. :-)

Dagens frukost bestod av 1portion havregrynsgröt med 1 rivet äpple på och kanel samt lite mjölk och en ryvita sesam knäckemacka med naturell cream cheese på. Totalt 288kcal och jag är proppmätt :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards