finskaflikkan

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Kattis - 18 november 2015 18:06

Dagens middag va bland de godaste jag ätit tror jag! ??
Blomkålsmos, broccolipuckar och sås på grillad inlagd paprika, mandlar, vitlök, persilja, solrosolja som jag mixat. ? Muuuuuuums ??

Och så fick Lillhumlan för första gången smaka på hemlagad potatispuré och oj vad hon ÄLSKADE de. :-D
Så imorgon ska hon få de till lunch och till helgen ska jag laga potatis/palsternackapure, åh de är nu de roliga börjar att få laga min sessas egna mat :-D och få se hennes min varje gång och se hur hon förhoppningsvis älskar det. :-D iiiihhh

Av Kattis - 18 november 2015 11:46

Avklarad idag också.. I regn, snö och blåst... Gick lite senare idag då jag inte orkade gå vid 7:15, hade dessutom ett par samtal att ringa också. :-)
Vart inte så lång Promenad heller.. Men de vart ju iaf i minst 30min som jag vill, vart i 50min t.om :-)

Ja kanske 5min av dom gick på Ica för handlade dagens middag.
Blir broccolipuckar, blomkålsmos och en sås på grillad, inlagd paprika, mandlar och kryddor samt olja. Tror de blir riktigr mums mums filibabba.

Dagens frukost bestod av 328kcal, 1 mörk smörgås med smak av honung, valnötter&russin med cream cheese naturell och kokt ägg på. Sant en ryvita sesam knäckemacka med cream cheese dill&persilja. Mumma!

Nu blir SPN och slappa i sängen ett tag.

Overkligt and out..

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards