finskaflikkan

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Kattis - 10 november 2012 18:52

jag är så sugen på att göra nåt drastiskt! flytta utomlands t.ex packa ner de viktigaste åt oss,alla tre, vaccinera och fixa pass åt,djuren och,sen bara dra. Börja om HELT på nytt.. vilken dröm.

Av Kattis - 10 november 2012 10:36

Jag som hade planerat en del bus och pulkaåkande ute idag med Colin.. Fick jag ju skita i då all snö försvunnit..   

Va verkligen inställd på att få åka pulka och när vi gick upp imorse så sa Colin.. snö borta och så ledsen min.. Plutten   


Jaja... får lov att hitta på nå annat. Vad vet jag inte. Hade varit kul att baka lussebullar men fattas så många ingredienser så blir lite för dyrt, lär ju klara oss i 9dgr till med de lilla vi har kvar!

Kan ju gå ut ändå.. men blä.. de gråa trista skitvädret är inte speciellt lockande nånstans.


Ska iaf fortsätta tvätta under dagen! Har faktiskt (halleluja) minskat i tvättskåpet!    Hur nu de gick till!! höhö..

Rester till lunch.


Nå snabbt och enkelt till middag.. Typ korvstroganoff och pasta eller ris. Tror de blir bra.   

Och så glass som efterrätt och lördagsgodis till lillen med daimkulor och kolasås. Mums.   


Hoppas ni får en fin lördag!



Av Kattis - 10 november 2012 10:15

nej vet ni vad. Kommer behålla denna fina spektakel iaf! Hon är bara för alldeles för speciell för att ges bort. Lilla Alice <3
hon har sovit hos mig hela natten. Och är min lilla följetång vart jag än går. Svarar när man pratar med henne och är så modig, go, kelig och busig :)

mattes lilla gråtinna Alice i hällefors :)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards