finskaflikkan

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Kattis - 14 november 2012 18:04

Lite vemodigt känns de allt när lille Aslan hämtades alldeles nyligen. Hoppas du får de fint lillbus. :) Ända till fagersta flyttade denna kis. <3

Av Kattis - 14 november 2012 14:21

Åååååhhhhh..... M och V fick en liten flicka idag, lillan föddes 10.08, 14 november 2012.   

3570gram och 52cm.


 


 


STORT GRATTIS till er alla 3! Ihanaa, olet 2lapsen äiti nytten!   


Suuret Halit 

Av Kattis - 14 november 2012 09:01

Blir GAAALEN på kattungarna!!!   

Toapapper tamigfan överallt... Sopor och mjöl i hela köksgolvet.. Dom springer alla 5 som om dom hade senap i röven och leker kull eller nåt..   

Ja mitt morgonhumör är aldrig bra nånsin! Och den blev inte bättre direkt av synen i huset av allt stök och stim... Gaaah...

Tur vi blir av med en ikväll iaf, som ska flytta till Fagersta! :-) Blir lilla Aslan som ska flytta!

Imorn ska Sisu iväg till nå gruppboende i Hällefors.

Den tredje som är Gustav ska till Sthlm så fort vi (läs: Jag) kmr iväg dit..

Skulle till sthlm nu i helgen men de går inte för vi har inte råd.. Aptrist då pappa och V faktiskt ska gifta sig på söndag..   


Får åka te sthlm över dagen på måndag istället.. Kanske kanske kan stanna en natt hemma hos A? Vi får se vad hon säger.


Jaja... Blev inge roligare inlägg än så... Hoppas ni får en fin onsdag!  


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards