finskaflikkan

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Kattis - 11 november 2012 18:16

till middag idag blev de köttsoppa och nybakt matbröd till. muuuuums!
efterrätten består av en daim pear glasstrut.
perfekt söndagsmiddag. :)

Av Kattis - 11 november 2012 12:32

Alltså egentlgen har jag aldrig förstått mig på alla dessa dagar som Alla hjärtans dag, farsdag, morsdag m.m ?!?!?

Håkan, min man, är far till sina 2 barn, min vän. min älskling, oavsett dag på året. Och det visar vi mer än gärna andra dagar än den "utsatta" dagen. För han är pappa till våra barn och min man även då.

Likaså min egen pappa är de 365dgr året runt, inte just speciellt extra idag liksom!!  

Varför ska man tänka xtra mkt på den personen just den dagen? Dont get it!!!!!?!?


Jaja... Idag tänkte vi faktiskt inte göra ett skvatt! Håkan får inget idag för vi firar han ordentligt imorn då det är hans födelsedag som faktiskt är nåt att fira iaf!

Så de sa!


Till middag idag blir de iaf antingen köttgryta med rotgrönsaker i masssor och så kokt potatis eller köttsoppa med hembakt vitt bröd och bregott på en bröskiva.. NAM! Älskar mat och älskar verkligen äkta svensk husmanskost!   MUUUMMMA!


Vad är eran favoritmat?

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards