finskaflikkan

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Kattis - 2 november 2012 12:50

OMG.... Min gudfar L är med i en reklam för försäkringskassan gällande VAB-dagar... De är han med hjälmen som svarar på killens frågor gällande dottern på jobbet.   

http://www.forsakringskassan.se/privatpers/antikrangelarbete Och så klickar ni på bilden på höger sida och ser på filmen om ni inte sett på tv:n... hihihiihihi


va kuuuul

Av Kattis - 2 november 2012 11:50

Gick bra på Vc. Fick dessutom veta att mina kotor ser helt normala ut och att just NU krävs ingen operation då jag är så ung?! Men jaja... Klarar mig för nu! Värken sitter i men de är inget mina piller inte klarar av nu!!!  


Till middag blir de rotfruktsgratäng, fläskkotletter och vitlöksmör. Nam   


Till fredagsmums blir de chips och dip samt julmust till! Ska bli sååååååå gott!   


Har tom bra lust att ta fram julpyntet nu och börja pynta... heheheh...    

Men kanske kan vänta nga dagar till eller en vecka, två.. eller så... Jag sa KANSKE!   

Av Kattis - 2 november 2012 09:09

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... hmmm... Uppskattar iaf att ingen hör av sig stup i kvarten och svarar på sms när jag mår som sämst! All creds till er!   

Ingen nämnd, ingen glömd!


Har enorm huvudvärk om dagarna och käkarna är såååååå ömma... Tyder på att jag antagligen spänner som en gitarrstäng på nätterna.. Har ont i axlar och nacke med.. Och ländryggen ska vi inte ens tala om..

Inte kul med smärta... Men allt förutom ländryggen vet jag ju orsaken till iaf.


Funderar på vad vi ska göra idag/ikväll.. Vill mysa extra mkt med sonen. Han har ju varit på dagis 5timmar om dagen och jag har mest legat off hela dagarna...   

kanske hyra film? Köpa nåt gottit till kvällen och en köttbit till middagen... Får se om jag orkar efter jag varit på Vc.

Är väldigt påverkad av alla mediciner just nu. INTE kul men SKA vara övergående om några veckor.


Kanske blir roligare inlägg då..


Hopas ni får en trevlig helg alla!   


Av Kattis - 2 november 2012 08:36

fått sova hyfsat inatt. Vakna dock av en mardröm kl.3.30 av att jag gråter. Va INGEN rolig grej att drömma om.
Jaha..

lillen e på dagis. H lämnar, jag ska strax till Vc. Efter 13 idag kanske kanske jag får veta hur röntgen bilderna blev. Om man kan se nåt.
Nu kaffe.

Godmorgon.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards