finskaflikkan

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Kattis - 3 november 2012 17:57

ordnade en egen liten minneslund på vår gård här ute till Nicole. Ni ser en bild i dagsljus och en nu på kvällen med ljus. Vart riktigt nöjd faktiskt. :) <3
Till middag idag blev de hel ugnstekt kyckling med palsternacksmos. Smakade underbart bra. Medans vi åt kolla vi på en film vi hyrt, Snowwhite & the Huntsmen, gryyyyyyymt bra!
Nu är de hockey en stund medans vi mumsar på chips&dip och ostbågar och lulemust. NAM. <3 en riktig mysdag med la familia <3<3<3

Av Kattis - 3 november 2012 09:41

Idag är dagen då vi minns dom som inte längre finns bland oss fysiskt extra extra mycket.

Ikväll ska vi gå ner och tända ett ljus till vår vackra dotter Nicole och svärmor/farmor/mamma Gun-Britt.

Som jag vill tro tar hand om sin sondotter.   


Saknar dig vackra, fina ängel! Du finns i mina tankar dagligen och de gör så ont, som en stöt i magen varje gång jag måste minnas att du inte finns kvar, att jag aldrig får se dig växa upp. Mamma, Pappa och storebror Colin älskar dig till stjärnorna 100 gånger om!


 

I dag gammal skrutta på BB med en lycklig 2barnsmor. Så vacker. Glömmer ALDRIG dig.   


 

En favoritbild på dig som vi älskar över allt annat! Världens sötaste min. Älskade pumpaboo. <3


 

Här visade du tungan för mamma som bara ville fota dig hela tiden.   


 

En till favoritbild på dig. Du va så vacker i rosa. Älskade prinsessa.


 

Denna bilden tog vi på dig på finlandsfärgan på väg hema från Helsingfors. Dagen innan du dog. Fanns inte i våra tankar att du dagen efter hade slutat att andas.   

De va som att du visste om de inom dig på nåt vis.

I dessa kläder ligger du även begravd i. Älskade dom fina bondgårdskläderna. ch du va lika vacker som en älva.


För alltid saknad, för alltid älskad   

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards