finskaflikkan

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Kattis - 9 november 2012 17:31

När vår tid va som tyngst förgyllde du våra dagar med att vara en sån där härligt, busig missekiss unge som,man bara kan vara. Du är den finaste kissehona jag nånsin mött. Så omtänksam, gosig och bara så mjuk, snäll och fin. <3 stor som en häst i maten trots du e,liten men naggande god. :) Dessutom har du hunnit bli,mamma åt 5 fina kisseungar som Jag döpt till Alice, Sisu, Leya, Gustav och Aslan. :)
Du,förgyller mina dagar med massa bus, gos, mys och hårbollar!

Världens bästa Astrid.

Av Kattis - 9 november 2012 10:22

Snön har kommit för att förhoppningsvis stanna! Väldigt vackert, ljust, vitt och fint!   



Blir en rejäl omgång städning här hemma när kattungarna flyttat ut! (obs: ej dom 3 nya!) såklart!   


Har idag varit till Vc och lämnat blodprover. Hon som stack va inte speciellt duktig eller väldigt stressad, för FAN va ont de gjorde och ett rejält vackert blåmärke på köpet! Sexy.. eller inte.  


Colin är på dagis och hämtas hem 13.30


Har dessutom hunnit handla fredagsgottit, satt igång en maskin med tvätt, hängt upp en annan och vikt in ännu mer.

Fyllt på diskmaskin, ätit lunch och druckit kaffe. Ska strax sätta igång diskmaskinen oxå.

Sen lär jag vila i soffan... Bott på toa halva natten och är inte speciellt kry..   

Skojigt informativt inlägg...


Over and out!

Av Kattis - 9 november 2012 08:31

vi har 2 söta kisse honor kvar att bli av med. Pojkarna e redan sålda, den sista gick igår till en tjej i hfs. Nästa vecka blir vi av med dom. :)
Leya på den översta och Alice på den understa. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards