finskaflikkan

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Kattis - 5 december 2013 16:19

Natten på tåget gick bra. Vääääldigt trött idag men de e inte så konstigt ändå när man sovit sittandes i max 6 timmar och vaknat 1gång i timmen.
Lillen sov iaf bättre, drygt 9timmar och rakt av. :-)
Det är huvudsaken!

Sen tog vi Taxi 020 från centralstationen hem till pappa och V. :-)

Känns underbart bra att vara här! Va minst 1,5år för mig sen sist jag träffa dom. Huvva. Alldeles för lång tid!

Idag ska de lagas massa mat här. Imorn kommer de släkt från Finland och ska va här i 2dagar. Inte träffat dom på 8-9år så de. E på tiden :-)

Hur som blir de köttgryta, kokt potatis som vi skala ihjäl oss på ikväll, gjort svampsallad som jag ÄLSKAR!!! Ska göra en vanlig sallad också ned hemgjord dressing på grädde, ättika och nå mer. GRYMT god! Och så ska jag göra en STOR paj till efterrätt :-p
Rätt najs!

Hoppsan nu somna lillfisen på mig här i soffa <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards