finskaflikkan

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Kattis - 10 december 2013 18:06

Mitt.i Nynäs centrum sas.. Eurosko tog jag bild på för att de va där jag fick "shoppa" skor med Nicole i vagnen enda gången nånsin.
Och dom skorna snodde fittstället i Nacka som jag jobbade på.

Nu sitter jag på bussen på.väg hem till sis igen.

Av Kattis - 10 december 2013 17:47

Har lyckats ta mig till Nynäshamn. Dit vi flyttade när jag vänta Nicole.
Vi.ville starta på nytt. Dessutom skulle jag lättare få jobb här i sthlm än Hfs!
Vi hade en fin trea i Nynäsgård.
De va där i den lägenheten i vår svarta skinnsoffa som jag gick mot med Nicole i bilbarnstolen efter tre dagars "semester" på BB. Där Håkan och Colin sitter med världens flin och väntar på sina flickor.
Mitt liv va fulländad! Hade världens finaste son och dotter. Vid liv. Friska och fina. <3
Det va där den där bubbliga lyckan släcktes också! Där hon va död! Där JAG hitta henne död i sin babysitter bredvid soffan, bredvid mig.

Har nga minnen med Nicole i Nynäshamn när hon låg i barnvagnen.är dom jag ser framför mig, tänk att Nicole varit här levande en gång i tiden?! En helt sjuk känsla faktiskt!

Så överväldigande! Känner en sorts tyngd och stolthet och lycka och sorg och glädje, ALLT på samma gång!

För de gör för mig att jag vet att hon funnits på riktigt!

Väldigt konstigt är de just nu! När jag sitter här på Fredsgatan och väntar på bussen med gråten i halsen samtidigt som jag ler...

Av Kattis - 10 december 2013 15:24

Blir inte så mkt skriverier nu.
Har liksom inte tid, ork och lust.
Att få känna på vara "ensamstående" är nog de värsta jag gjort! Och jag hoppas jag aldrig blir de. :-)
Så en stor eloge till singelmammorna helt klart!!! <3

Idag har vi bara tagit lugnt, bokstavligen.. Legat i sängen Jag, Johanna och alla 3 grabbarna och dom kollar på viaplay medans vi morsor passar på blunda en stund när de e lugnt. :-)
Rätt så najs!

Ska under veckan försöka hinna med träffa mamma, Maarit (mammas kusin), och så lär jag fortfarande ta mig i kragen och ta mig till Nicole :-S
Har liksom inte gjort de :-(
Men jag kan inte de bara. Är som en mentalspärr eller nåt. Så fort jag tänker på de eller om H eller nån annan säger att du borde för annars ångrar du dig låser de sig totalt.
Jag fattar inte varför :-(
Jag vill ju som sagt dit. Men ja... Har ju tid än efts Vi tidigast åker hemåt den 19:e :-o

Är tal på om vi ev ska stanna över julen också men de får vi se. Vill inte va utan H i jul och hittar vi ingen som kan va kattvakt så får vi åka hem isf!

Jaja... Är ju tid kvar än.

Ha en fortsatt fin tisdag!

Av Kattis - 10 december 2013 09:12

Usch är verkligen inte på humör just nu!
Knappt sovit inatt. En.skitunge som lyssnar med arslet.
Alla härjar och skriker.
Saknar Håkan och katterna och hunden och. Hemmet. Är jobbigt att vara ensam med Colin och kan inte förstå hur ensamstående föräldrar klarar av vardagen :-o
Jag har varit.ensam med C i.en vecka nu snart och river av mig håret på.riktigt

Saatana saatana.... :@

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards