finskaflikkan

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Kattis - 24 december 2013 19:52

Fysatan så mätt man är! :-)
Älskar verkligen köttgrytan ihop med rödbetssallad och kålrotslåda... Kombon är helt spot on. :-)
Är så tacksam för att sonen vår.inte är en girig skitunge <3 han va så nöjd så nöjd för de lilla han fått. <3
Och när jag fått mina akassa pengar (ska få retroaktivt ändå från 4nov så lär bli en bra summa) så ska jag köpa det jag hade tänkt mig köpa till han för idag. Mitt lilla hjärta. <3

Nu blir de soffläge resten av dagen med en kopp kaffe på allt den Goa maten och efterrätten. :-)

Kl.21 ska vi se på Tomten är far till alla barnen, vilket är en tradition i vår lilla familj. Älskar den filmen!

Hoppas ni alla fått en fin, lugn och härlig Jul.

Av Kattis - 24 december 2013 13:02

God Jul till alla er därute i världen. :-)
Vi fick hjälp av soc med matcheckar. Min pappa hjälpte också <3 och faster Ingrid. Så lillfis fick nga julklappar trots allt. Men hemma hos oss värderar vi gemenskapen, maten, kärleken, glädjen, familjen, vänner och lyckan att just få vara tillsammans än att bara köpa flest och störst julklappar.

God Jul. (Vi har -20 nu och massa snö!!!) :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards