finskaflikkan

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Kattis - 26 december 2013 03:25

Som vanligt kan man inte sova.. Iofs sov jag ända till 12.30 Idag... Vilket jag inte gjort på väldigt länge! :-o :-/
Men antagligen behövligt... :-S
Har hemsk ångest..

Den yttrar sig fysiskt med kallsvett, skakningar, darrning, domningar, hjärtklappning i form av rusning och eller dubbelslag. Yrsel. Andnöd. Ont/tryck i mellangärdet. Och de kmr BARA nattetid.
Jag har börjat undvika platser (min dotters grav som jag kunde åkt till när jag va i sthlm) men de va helt jävla omöjligt.
Kan inte jobba för fem öre. Blir stressad av att bara tänka på det.
Går knappt ut längre och blir mer och mer isolerad.. Talar endast i telefon typ.. Kan handla på kvantum då och då som ligger 100m från vår lägh...
Blitt jätte ljuskänslig, får bokstavligen ont i ögonen av för skarp ljus där.ingår även solen. :-/

Tror att jag har mer än ångest bara.. Att de typ kan vara posttraumatisk stressyndrom?! Drömmer mardrömmar ofta om döden.. Att jag blir lämnad ensam.. Att C och eller H dör eller skadas allvarligt..

Vill bara må bra. De är allt. Vägrar antidepressiva fortfarande.. Men de börjar bli jobbigt!

Nä bara hoppas 2014 blir ett bättre år.

Behöver få bearbeta Nicoles död mer... Ingående.. Ser liksom skräckbilder framför mig om döda barn?????? Hur jag i dom här stunderna, blackouterna får panik.. Och faller djupare ner i ett svart håll... Typ..

Tom börjat få."blackout" när jag minst anar det.. Ligger och glor på tv i godan ro.. Då jag helt plötsligt "vaknar till" och undrar va fan.som hände.. Som att jag svimma i nga sekunder...

Jaja... Hoppas tiden går snabbt till Januari nu så jag får träffa världens bästa kurator snart. <3

Ska försöka sova..

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards