finskaflikkan

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Kattis - 17 december 2013 08:22

Jag och äcKing kollade biljetter i helgen när vi ev skulle hem.
Och kan säga att de va tur att vi gjorde de!!!!!
För from idag kostar en biljett 1000minst. Som du kan få för under 500 i normala fall :-o
Nästa vecka kostar en biljett mellan 1499-2199 ca :-o och såna pengar besitter inte vi!!!
Och TUR att min pappa (som alltid! <3 )kunde låna mig pengar så vi kunde ta oss hem för 600 igår. Så vi är hemma nu sen 2 timmar tillbaka.
Och ordspråket borta bra men hemma bäst stämmer verkligen! :-)
Colin är också lugnare och gladare.
Skönt att komma hem till rutinerna igen antar jag.

Idag blir inte många knop. Sovit som en kratta på tåget. Blir Max att jag packar upp väskorna, går till Apoteksgruppen och hämtar ut lite medicin, badar ikväll. Och bara är.

Håkan och katter och hund har alla fått sig en puss och kram deluxe :-D

Fan så gött! Jag kan slappna av nu!!! Hoppas bara min kurator ringer i tid idag också.

Fortsatt fin tisdag på er!! :-)

Ps. En fin julgran för sån där kattälskare som mig ;-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards