finskaflikkan

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Kattis - 1 januari 2014 21:58

Kommer att vara en filmafton ikväll/inatt här hemma. :-)
Kl.22 på svt1 är de Julie&Julia. Älskar den filmen!!!!
Kl01.40 eller nåt sånt, jäkligt sent iaf så kmr Orphan. Ska va en skräckis :-D
Sett på Rio som gick tidigare idag, grymt bra animerad film!
Ätit gott med finaste familjen och bara slappar.
Känns skönt att all festligheter är slut nu. Nu är de ett helt nytt fräscht år framför oss. Som jag hoppas av hela mitt hjärta att den blir bättre för oss än förra!!!

Så med de sagt önskar en fortsatt skön kväll och ha de gött. :-)

Av Kattis - 1 januari 2014 14:27

Dåså då börjar utmaningen :-D
Känner mig supertaggad!!!
Första frågan är hur jag tror att utmaningen kommer gå?
Och jag tror de kmr gå bra. Känner mig som. Sagt taggad till detta.. Och de är ju bra för bloggen också att skriva varje dag. :-) vilket jag inte gjort...

Hoppas att ni alla får en fin start på de nya året!

:-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards