finskaflikkan

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Kattis - 15 januari 2014 12:29

Fyfan känner mig bara så jävla arg, frustrerad, irriterad och uppgiven. Än har Akassa inte tagit något beslut pga att en arbetsgivare inte fyllt i rätt i arbetsgivarintyget.. :'( och de intyget skickade jag in redan november förra året och de märker dom Nu?!!!!
Blir fan galen på de här.
Fk krånglar också med sjukskrivningen.. Börjar mer och mer förstå folk som inte vill leva längre!!!
(och NEJ JAG SKA INTE ta livet av mig)!!!!
Skrev att jag förstår.

För är ärligt talat trött på att behöva leta pantburkar varje gång man varit ute. Att behöva ringa varje företag och be om anstånd gällande räkningar IGEN, att behöva be om anstånd gällande HYRAN?!?!?? Att Colin nu måste stanna hemma från dagis för vi inte haft pengar att köpa bra vinterkläder nu när de är närmre -20 och Te helgen lovat -33 kanske t.om :-(

Gråter varje kväll över detta. För varje dag som går i ovisshet desto mer uppgiven blir man. Man känner sig hopplös och framförallt arg.

Det är fantastiskt det här, Sveriges välfärd. 2014... Helt uppåt väggarna.. Är så man skrattar för tårarna tagit slut..

Ja de e tur jag har min kurator säger jag bara och min blogg. Känner mig lite lättare nu i bröstet.

Dessutom på måndag kmr vårdbidraget och då går jag raka vägen till lindex och köper kläder till Colin Är faktiskt "bara" overall och kallingar till dagis iom att han e blöjfri. Pjuh...

Av Kattis - 15 januari 2014 11:29

Favvoskådespelare är ju svårt att bara välja en ju.... Men Robert Pattinson i Twilight, Johnny Depp i pirates of The caribbean, Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Ralph Fiennes, Emma Watson, Alan Rickman i Harry Potter. :-)
Jennifer Aniston i Vänner.

Har ni nån favorit? Is vem och i vilken film?

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards