finskaflikkan

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Kattis - 9 januari 2014 21:03

Fy satan vilken dag. Somnade runt 6-6.30 och vaknade 7.15 Som alltså Max 1,5timme.. Är heeeeeeelt förstörd.. Svider i ögonen, är yr, tyngdkänsla i kroppen.. Hjärtklappning.. Ångest utav bara helvete... Den vart inte bättre av att min kurator va sjuk idag så vår tid togs bort.och hon ringer igen när hon e åter på jobbet :-(
Ringde akassa där man fortf inte gjort ett piss... Fått vänta sen 4november och de börjar bli jäääääääääävligt tröttsamt!!!! :-( ångestframkallande också.. :-(
Ringt fler ställen som jag inte ens kmr ihåg... Varit ledsen och gråtit.

Efter alla samtal och när jag va ensam hemma (H hämta hem C från fsk) så bara kände jag ett enormt tryck bak i ryggen, under skulderbladen.. Ångesten smyger sig på sakta men säkert.. Är nåt program på tvn där jag ser att man flyger helikopter.. Och DÅ brister de för mig... Jag börjar tokgrina, snora, hulka.. Grina än mer..
För jag fick en sån kraftig flashback från när jag Colin och Nicole flög helikopter in till Astrid.Lindgrens när hon va blå om läpparna.. Drygt 2veckor före hennes död... Jag låg där och just då på den där britsen/sängen i helikoptern med Nicole på bröstet med mask på ansiktet.. Colin satt med en ssk och tyckte säkerligen de va lite häftigt och han fick ju en finfin bamsenalle för han hade varit så.duktig
De va så verkligt och jag bara grät och saknar Nicole ännu mer.. Jävla bajs liv... Orättvist! Hatar RS virus och jag hatar vem de än är som tyckte de va dags att hon IBTE skulle finnas mer.
Som sagt INGEN rolig dag och jag e helt slut nu... Skakar av trötthet och mår verkligen apa.. Ser suddigt.. Och bara blä på allt..

Så godnatt med er och så hoppas vi på.en lite bättre dag imorn.

Av Kattis - 9 januari 2014 08:54

Usch. Bara fått sova i 1,5timme...
Sätter på kaffe.. Läser Aftonbladet på mobilen och vad ser jag?! En artikel om en kvinna som gjort transplantation på hjärtat.. Artikeln handlar om att hon bytte personlighet efter operationen och dom vinklade de till att de kunde va människan som bar hjärtat före henne.. Hur som helst klickade jag på den vilket jag INTE borde gjort. För där står de ju symptom hon hade osv. Och nu har jag hjärtsvikt. Och jag KAN faktiskt ha de på riktigt vilket gör mig helt förlamande rädd. :'(
Finns ett inlägg om detta i Januari 2013.

Enda sättet att få reda på om jag har hjärtsvikt eller förstorad vänsterkammare som dom är oroliga för är att göra ett ultraljud på hjärtat..
Så nu väntar jag på att klockan ska bli 09.50 så jag kan ringa hjärtmottagningen...

Så nervös... Uscha...

Av Kattis - 9 januari 2014 04:01

Skulle jag gå tillbaks till att vara barn om jag fick chansen?
Ärligt talat.. Så nej! Absolut inte.
Trots att jag inte har överflöd med pengar, senaste prylarna, en jäkla massa och fast jobb m.m Sånt där ytligt så är jag såååååååååå glad och lycklig för att jag lyckats skapa en fin egen liten familj. Och den vill jag Aldrig va utan! Nånsin! Och sånt kan du inte få när du e barn. Och jag vill inte. Ändra min barndom heller efts den har skapat och gjort mig till den jag är idag och den Kattis gillar jag oftast iaf. ;-)
Och jag vill inte ändra heller efts då kanske jag aldrig träffat H och fått mina två finaste barn. <3

Så svaret på frågan... NEJ :-)

Av Kattis - 9 januari 2014 01:59

Lillgrabben har varit på dagis i 2 dagar nu och faktiskt varit UTAN blöja där också! Även.utomhus har han kunnat va utan blöja. :-D
Känns för jävla gött asså! :-)

Annars rullar de på.som vanligt. Jag är vaken på natten och sover på dagen.. Ångest..
Imorn eller ja.. Idag ska jag äntligen få träffa kuratorn efter alla ledigheter! Tjoho :-)
Prata ut och även planera vidare om mig och mitt mående och hur vi ska få den på topp igen.

Nä om man ska göra nå vettigt då...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards