finskaflikkan

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Kattis - 7 januari 2014 15:23

Jag va som barn en djävul... Eller ja.. Rättare sagt Emil i Lönneberga. Väldigt hyperaktiv och hitta på hyss.. (kom hem med polisbil 3ggr sammanlagt före jag fyllt 13) för snatteri av godis och leksaker. :-o När jag började första klass och lågstadiet så va jag mest tystlåten, blyg, drog mig undan och va rätt ofta mobbad. Vilket sen i i mellanstadiet resulterade i att jag mobbade andra. Försökte passa in på något sätt.
Högstadiet va väl ok. Hade godkänt i alla ämnen. Hade väldigt svårt att lära mig och få allt att fastna i huvet.
Va missförstådd ofta.
Gymnasiet hoppade jag av tyvärr (gick på st:görans gymnasieskola på hotell&restaurang) i drygt 1,5-2år.

Ja. Hade ingen rolig uppväxt faktiskt. Den va inte lätt.
Mkt problem i familjen på många plan som jag inte vill gå in på här direkt. Iaf inte just nu.
Som tonåring va jag nog som många andra tonårstjejer. Revolterade mot föräldrarna. Gjorde många ggr som jag ville. Och festa hårt. Träffa många killar. Sminkade mig massor. Alltifrån punkstil till ja allt möjligt. Haha.. :-)
När jag fyllt 18 va jag i princip VIP på Kickis bar&cafe.. Hahaha.. Va där oftast på onsdagar, fredagar och/eller lördagar.
När man skulle på efterfest så kunde man hamna i helt andra städer närliggande till Sthlm dock! (uppsala, enköping) b.la
Galen tid men rolig! :-)

Jaja.. Sånt e livet antar jag.

Är de nåt ni.vill veta eller undrar över är de bara att fråga. :-)

Av Kattis - 7 januari 2014 00:20

Som vanligt kan jag icke sova... Nu beror de. Mest på att jag e så jävla sugen på att åka till London!!! Ni anar inte hur MKT jag vill åka till making Harry Potter :-)
Funderar på att åka dit sista helgen i Augusti 28-31 närmare bestämt. Då har man liksom tid att spara ordentligt. Biljetter kan man nog få billigt till London och boende tar jag också de billigaste. Och så.ska de mesta av pengarna gå endast till HP prylar!!!!! Iiiiiihhhhh känner mig som värsta barnrumpan på julafton. :-)
Nu när akassa kmr igång snart hoppas jag då blir de att fixa pass. Och så ska jag höra med 2 Pers som brukar åka dit rätt ofta om dom kan hjälpa mig med billiga flyg/boenden. :-) Så ordnar nog sig resten. Tjoho...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards