finskaflikkan

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Kattis - 2 januari 2014 11:59

Då var vi inne på dag 2.

Och frågan lyder: Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är de bara som vilken tid som helst på året?

Och jag ser det som en chans eller har snarare förhoppningar om att den ska bli bättre än år 2013.

För de året har inte varit lätt eller ens kul många ggr! Mest ledsamt med förra året är ju självklart missfallen jag fick.   

Nu har vi dock kommit till insikten att vi vänta ett slag med bebisar och sånt! DÅ mitt psyke inte är den starkaste just nu!

Så kanske till sommaren man kanske kan börja tänka på bebisplanerna igen!   


Så summa summarum... Ja jag ser de som en chans till ett fräscht nytt år med massa roligt med min finaste familj.


Over and out!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards