finskaflikkan

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Kattis - 10 januari 2014 13:35

Nåt jag tkr barn borde prova på.som va JÄTTE poppis när jag va liten är hoppa twist. Skitkul grej och tänkte länka till en sida där de förklaras hur man går tillväga.

http://www.sagokistan.se/hoppa%20twist.htm

Tänk att man förr eller ja när jag va liten va UTE och lekte med andra barn, kände du ingen fråga man ALLTID om man fick vara med och de va oftast inga problem. Man hoppa hage, twist.. Spela med kulor.. Spela Nintendo super Mario som också va stort då. Vilka minnen :-)
Man ringde inte hem till folk för att fråga om man kunde hänga utan man bara gick dit och va ingen hemma eller personen inte kunde/orka va med en så gick man vidare. Såååååååååå annorlunda och tusen ggr bättre än va de e idag. :-)

Jaja.. Så hoppa twist iaf!!! Skitkul!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards