finskaflikkan

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Kattis - 6 mars 2016 14:20

Fy och usch va trist de är att lämna pappa, mamma, syskon i sthlm.. :-(
Om jag haft en tillräckligt stor resväska hade jag kidnappat alla med till Boden. :-) <3
Finaste familjen.
Och va veckan gått fort, herregud alltså. Och sista 2 dagarna va väl inte de roligaste men men. Man kan inte alltid få som man vill. Vi ska planera alla nåt inför sommaren. Antingen så åker vi ner, eller allra helst att alla kmr upp :-D ? det vore nåt. Men miras 1 års dag vill vi fira i sthlm så familjen här nere får vara med. <3

Av Kattis - 6 mars 2016 04:10

När jag kom hem till pappa från närakuten så vart jag kissnödig... Kissade och de va blod i toaletten!!!! :-o
Fick ju lite småpanik och frågade pappa om njurarna... Ringde tillslut 1177 som rådde mig att åka till Huddinge sjukhus på lättakuten där... Man misstänkte njurbäckeninflammation...
Fick lämna prover där allt va bra förutom kisstickan som visa på Uvi... Så blir penicillin i 10dgr istället. Och gå raka vägen till Vc om jag kissar blod igen eller får ont. Vila, vila och vila pch dricka mkt.. :-(
Va inget roligt slut på resan kan jag ju säga... :-(
Usch!!!!
Och jag Ser INTE framemot tågresan :'( fyfan...

Av Kattis - 6 mars 2016 04:08

När jag kom hem till pappa från närakuten så vart jag kissnödig... Kissade och de va blod i toaletten!!!! :-o
Fick ju lite småpanik och frågade pappa om njurarna... Ringde tillslut 1177 som rådde mig att åka till Huddinge sjukhus på lättakuten där... Man misstänkte njurbäckeninflammation...
Fick lämna prover där allt va bra förutom kisstickan som visa på Uvi... Så blir penicillin i 10dgr istället. Och gå raka vägen till Vc om jag kissar blod igen eller får ont. Vila, vila och vila pch dricka mkt.. :-(
Va inget roligt slut på resan kan jag ju säga... :-(
Usch!!!!
Och jag Ser INTE framemot tågresan :'( fyfan...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards