finskaflikkan

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Kattis - 11 mars 2016 09:02

Fick andas in ventoline igår på Vc. Lämna in fler prover.. Och crp verkar fortfarande förhöjd trots penicillin... :-/ så får lämna prover på min gröna hostslem jag hostat upp imorse i en burk :-o Usch!!! Ska efter tandis till Vc och lämna in den... Huuuuu.. ;-)
I nästa vecka får jag provsvaren på slemmet.. Och beroende på vad de var så går vi vidare därifrån.. :-)

Idag har jag tid till tandläkaren.. Sitter i väntrummet just nu faktiskt.. Känns inte så kul men har bokat om 2 senaste gångerna så måste gå nu. Dessutom smittar jag inte då jag är inne på 6:e dagen med penicillin. :-)

I helgen lär jag ta igen massa skoluppgifter som jag inte gjorde i sthlm... :-p så H får underhålla våra fina, busiga ungar <3

Trevlig helg :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards