finskaflikkan

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Kattis - 27 mars 2016 19:47

Fyfan... Ska göra sista uppgiften i svenskan nu, filmanalysen, men det står helt still i huvet :'(
Hur ska jag kunna göra den nu?!
Måste ju verkligen göra den.. Men den kmr nog inte bli så bra som de va tänkt.. Kmr skriva snabbt ihop ett bara för att få in den. Och jag gör de imorgon och får helt enkelt stå ut med det.
Fans jävla helvete... :'(
Vad hatar jag denna grymma skit värld som kan dra så långt åt helvete det bara går... Förbannade piss skit. :'( och så ska jag klara nationella provet också..
MEN jag måste få tiden ändrad att göra den. För nu ska jag göra den på onsdag kl.8:30 och jag måste få den tidigare lagd till tisdagen... För på tisdag kväll åker jag, H och barnen ner till sthlm och S. <3

Av Kattis - 27 mars 2016 15:50

Jag hatar påsk!!! Aldrig gillat den förr och hatar den nu med stort H!!!!
Inatt har min lillasysters lille William somnat in :'( bara 1 månad gammal. <3
Världen är sjuk, orättvis och helt åt helvete hemsk!!!
Vad är det för mening med att våra små ska dö?! Vad har William och Nicole gjort för ont?!
Nej fyfan... Är så arg, men främst så jäkla ledsen. :'(
Mosters finaste William <3

Alltid älskad&aldrig glömd ?
2016-02-29 - 2016-03-27

Vila i frid du vackra pojke. Finaste kusin ängeln Nicole tar hand om dig <3
Moster, kusin Colin&Mira samt Håkan älskar dig <3

Och till dig älskade fina lillasyster <3 vi ses på onsdag <3 Håll ut. Jag älskar dig <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards