finskaflikkan

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Kattis - 4 mars 2016 13:31

Fan i helvete också :-(
Helt plötsligt från ingenstans så börja jag må dåligt :-(
Feber 38,2... Fryser och svettas omvartannat.. Svider och kliar långt bak i näsan och gommen... :-/
Nyser flera ggr i timmen... Mår som en påse skit... :-(
Och vi som skulle till J idag... FAN!!!!
Blir inget med det idag. Och imorn va de kalas... Men de kan jag nog inte gå på heller :-(
Håkan och Colin ska dit imorn iaf och fira pojkarna. <3 Och det är de viktigaste. Om dom inte blir sjuka innan sas.. Och de håller vi tummarna för att dom INTE blir!!

Så blir att isolera och kurera sig hemma hos pappa tills vi ska hem på söndag.
Har nog aldrig saknat hemmet såhär mkt som nu!!!

Av Kattis - 4 mars 2016 13:26

Min pappas fina familj. Bebisen på bilden är min pappa. :-) <3
Så dom vuxna på bilden är min farmor och farfar <3
Farfar fick jag aldrig träffa för han gick bort när min pappa va 7år.

Av Kattis - 4 mars 2016 08:09

Vi åkte till min gudfar och hans fästmö igår som bor i högdalen. Vi har sovit kvar här och haft jättemysigt :-D <3 strax ska min gudfar Lasse köra hem oss till min pappa. Då ska jag duscha. Tvätta lite kläder hos pappa. Och bara vila typ. Runt 15-16 ska vi iväg igen hem till Johanna syster denna gången. Vi ska sova kvar där till imorgon. Imorgon är de barnkalas :-)
Ska fira kusinerna Sami och Niko som fyller år den 6 och 17 mars. Men vi firar nu efts vi är här. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards