finskaflikkan

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Kattis - 24 mars 2016 12:20

Haft prov på skolan. Gjort ansökan för sommarkurserna så jag hinner bli klar innan sista december :-)
Kommer från 13/6 till 19/8 läsa religion, naturkunskap och datakunskap (heter information nånting idag) :-)
Så är de bara matematik kvar till hösten :-D wihoo!
Även idag köpt engelska kursboken till engelska 6, begagnad. Varit till biblioteket och lämnat in böcker jag lånat och lånat nya till engelska 6 (skönlitteratur vi måste läsa) typ..
Och så ska jag iväg och köpa samhällskunskap kursbok i em också begagnad. Känns skönt att jag denna gången hade tur med att hitta begagnade böcker. Kostade "bara" 450kr istället för 800 för helt nya. :-)

Och så har jag satt ut mina 2 böcker jag haft nu till salu också.

Känns helt sjukt underbart att jag är klar med 2 kurser om bara nga dagar :-D ?

Nä.. Nu blir de slappa idag resten av dagen framför supernatural.


Av Kattis - 24 mars 2016 08:09

Presentationen igår på svenskan gick bra. Idag får jag ev veta slutgiltiga betyget i just den uppgiften men han sa iaf att de är minst godkänt :-) skönt!!!!!
Bara filmanalysen kvar som jag tänkte göra idag eller imorgon.
Ska strax på prov (8:30) och taxin hämtar mig 8:15. Är jävligt nervös viol jag lova. Men men.. Kmr ta ordentligt med tid på mig så jag får iaf godkänt på de här.
För när de gäller grammatik på engelska.. Så är jag världssämst typ.. Men de kanske inte är konstigt med tanke på va avancerat de är... :-/ hua!

Jaja.. Wish me luck :-)

Och trevlig helg&påsk allesammans :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards