finskaflikkan

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Kattis - 10 januari 2013 10:20

Har inte varit lätt senaste dagarna.   

Har världens snällaste underbaraste jobb som låter mig vara sjukskriven veckan ut så jag kan hjälpa Håkan med allt de jobbiga just nu. 

Dessutom har jag Colin 90% av tiden nu så Håkan får göra de han precis vill och har lust till. 

Vilket brukar vara att gå ut i skogen med Zero och promenera och kanske ta sig en öl på en stubbe nånstans. Bygga tekniklego ifred.   

Som dom flesta vet nu antar jag så har Håkans pappa gått bort. I måndagskväll/natt. 


Kommer vara en dyster tid framöver oss, speciellt för Håkan!!! Så för MIG gäller de att vara stark inför honom så att han får utlopp för sin sorg. 

Jag har tid till ssk för bokning av kurator samtal 17januari! Äntligen. Som jag väntat på att få komma igång med det häruppe! 


Dagisplats till Colin är på G nu och kan nog få en plats inom 1månad redan.   

Dessutom fick jag hem ett brev idag från sunderby sjukhus barnhabiliteringen att dom mottagit remiss och att vi väntas få komma dit inom en månad! Tjohooohoohooo...   


Så äntligen börjar allt de praktiska lösa sig häruppe! 

Ska bara "bara" ta körkort nu så blir livet något enklare! Nu när man har ett jobb har man ju råd! 

Och först är de Håkan som ska ta den för han lär ta den snabbare än jag!   


Nu kaffe! Sen gå ut med zero. 

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards