finskaflikkan

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Kattis - 12 januari 2013 13:28

Idag till middag blir de hemgjord mos och överbliven julskinka skär vi i små bitar så blir de nästan som lapskojs. MUMS   

Skulle vilja skriva såååå mkt och skulle kunna göra de om jag visste att just dom inte läste... Men jag hade väl låsfunktion på denna sidan? Så man alltså kan skydda vissa inlägg...   


Ja jag kommer kanske använda de snart isf! Vill man läsa skyddade inlägg får man fråga om lösenordet av mig!   


Idag kommer de inte hända ett smack faktiskt. Vi har städat hela förmiddan, jagat en vildunge och lekt med han. 

Käkat lunch och kollat på tecknat. (tack gode gud för netflix)!!   


Och även TACK GODE GUD för förståeliga grannar, har faktiskt knackat på hos varenda en och bett om ursäkt för Colin låter som elefant när han går/springer... skriker, slår på väggar, golv och kastar leksaker och sina möbler överallt... Smäller i dörrarna... Måste va en mardröm för dom stackarna!   


Blir väl lite chips till kvällen och förhoppningsvis kommer de nå skoj på tv ikväll.. (brukar dock va apdåliga serier, program, filmer på helgerna tycker jag).   


Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag gott folk!   



Av Kattis - 12 januari 2013 08:32

Ååh så trött jag är... Kan knappt hålla upp ögonen, trots att jag sovit sen 21.00 ca till 05.50 Då Colin tyckte de va dags att gå upp...   


FÅr se hur denna dagen blir.. 

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards