finskaflikkan

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Kattis - 30 januari 2013 10:08

Colins tredje dag på dagis idag. Och de har gått som förväntat, jättebra.   

Det enda jobbiga (som de är alltid) är när man ska hem... Han vill INTE hem... Och de e ju klart... När han börjar ordentligt på måndag så ska vi be om att dom ska klä på han INNAN jag eller Håkan kmr och hämtar han. 

Har gjort så på dom andra ställena och borde förhoppningsvis funka även här.   


Dessutom har vi blivit med säng! En ny"gammal" sådan   

En vit IKEA malmsäng med sultan resårmadrasser, Sultan bäddmadrass och Dreamzone bäddmadrass.. Helt sjukt jävla skön säng! Jag har ALDRIG sovit så gott som inatt! Har inte ens ont i ryggslutet som jag annars får.. Är som en dröm! 

Och vi fick de sååå billigt, dessutom på avbetalning av en jättesnäll tjej!    

 

Verkligen superduper hyper jättenöjd!!!    


Imorn börjar nya jobbet... Går på intro imorn och på fredag. Sen får vi se när jag jobbar nästa gång. Förhoppningsvis snart iaf. 

Livet kan inte bli bättre just nu! Är så nöjd med tillvaron just nu!   

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards